Rebem el Vè. Premi Reconciliació de la Fundació Sant Raimon de Penyafort

187
Temps estimat de lectura: 2 minuts

El passat 10 de febrer en el marc de la Sessió Solemne que tancava la festivitat de Sant Raimon de Penyafort 2023 de l’ICAB, Maria Vendrell presidenta de la Fundació va recollir el Vè Premi Reconciliació.

El premi reconeix la nostra tasca, desenvolupada des del 1990, per facilitar l’accés a l’habitatge a les famílies en risc d’exclusió social, amb especial atenció a les famílies amb menors i a les dones. Ha recollit aquest guardó la nostra presidenta, Maria Vendrell Aubach, que va estar acompanyada pel director de la Fundació, Sergio Rodríguez

Aquest premi el va instaurar l’any 2018 la Fundació Privada Sant Raimon de Penyafort per guardonar persones o entitats que hagin destacat per una trajectòria que expressi els valors jurídics i socials que promou.

Durant el mateix acte el Col·legi de l’Advocacia de Barcelona va  homenatjar una setantena de col·legiats i col·legiades amb motiu dels seus 50 anys d’exercici de la professió i d’altres lletrats i lletrades pels seus mèrits. Durant la Sessió Solemne, també es va donar la benvinguda als nous col·legiats i col·legiades.

Guardo
El guardó
Img 20230210 172043
Maria Vendrell i Sergio Rodíguez. Fotografia: Laura Pujol
Comparteix aquesta pàgina
Make a donation Make a member
Thanks to your help we can be at the side of those who need us the most.
What type of donation would you like to do?
ONE-TIME
How much do you want to contribute?
What are you?
PARTICULAR
COMPANY