Millora en la gestió dels subministraments

2022 11 14 Web Noticia Claudio Schwarz Unsplash
Temps estimat de lectura: 2 minuts

Fotografia de Claudio Schwarz

Ens revisem constantment per a millorar l’acompanyament a les famílies i adaptar-los a la realitat social.

Fa anys, l’impagament de les factura comportava el tall automàtic dels subministraments. En aquell moment la Fundació va optar per posar al seu nom la facturació de tots els seus pisos. D’aquesta manera ens fèiem càrrec del pagament que, més tard, quan la família podia ens abonava.

Han passat els anys i ara ja no es pot tallar els subministraments a les famílies en situació de vulnerabilitat. És per això que des d’una visió social hem decidit reformular aquesta situació i a partir d’ara, i sempre que la situació de la família ho permeti, els subministres estaran a nom de les famílies.

Aquest canvi permetrà, primer, la possibilitat de les famílies d’acollir-se als descomptes per situació de vulnerabilitat, i segon, treballar l’apoderament i l’autonomia de les famílies.

Per aplicar aquests canvis, les noves famílies que entrin a un habitatge de la Fundació tindran els subministraments al seu nou des del primer dia de contracte. En el cas de les famílies amb contractes vigents, la Fundació les està acompanyant a fer el canvi de subministrament de manera progressiva.

El nostre compromís amb els ODS 2030

Sustainable Development Goals E Final Sizes
Sustainable Development Goals E Final Sizes
Sustainable Development Goals E Final Sizes
Comparteix aquesta pàgina
Make a donation Make a member
Thanks to your help we can be at the side of those who need us the most.
What type of donation would you like to do?
ONE-TIME
How much do you want to contribute?
What are you?
PARTICULAR
COMPANY